شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی آرزوهام

دعام کن

1394/10/18 23:56
108 بازدید
اشتراک گذاری

هیس....هیچی نگو....فقط گوش کن....برای چند لحظه فقط. ...برای چند جمله کوتاه فقط گوش کن....

دعام کن....دعام کن همین .....تنها همین ...حرف دیگه ندارم .....دعام کن.....

دعات میکنم.....فرقی نداره برام کجای زمینی .....کجای زمانی....دعات می کنم....فرقی نداره برام ....شاید اصلا به دعاهای من بی نیاز باشی اما دعات می کنم...فکر من حتی شاید از دورترین نقطه خیالت هم عبور نکنه....اما من همیشه به یادتم و امشب دعات می کنم شاید واسه اولین بار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 18:19
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥