شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی آرزوهام

گیرایی دعای عشقم

1394/10/19 19:14
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. فدای قلب پاک و مهربونت بشم من.فدای دستای معصوم دعات.قاصدک خوش خبرم فدای اعجاز نگاه پرمهرت به آسمون ....ماه بلندم تو آخه چقدر پیش خدا بزرگی؟ چقدر خدا عاشقته که با دعا کردنت  معجزه کرد.....محال ، ممکن شد....دیشب ازت خواستم دعام کنی ، هر کجای زمینی....هرکجای زمانی.....و امروز استجابت شد....گیرایی دعات تو ذهن من نمیگنجه......دیشب برات یه حمد خوندم تو چی گفتی به خدا نفسم؟ چی گفتی زندگیم؟ چی گفتی که خدا یک شبه معجزه کرد؟ باورت میشه گل یاس من؟

....خوش به حال  من وقتی  گل یاس سفید باغچه زندگیم تو باشی .

همیشه برام دعا کن فرشته ی آرزوهام .....همیشه .....با دعاهات حال دلم خوب میشه و زندگیم سبز سبز سبز....

خیلی دوست دارم....خیلی زیاد.....

    تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی 

     اندوه بزرگی است زمانی که نباشی

پسندها (1)

نظرات (1)

معصومه
20 دی 94 0:21
نی نیِ بهشتی...
مامان کوچولوی آیندت
پاسخ
نی نی خییییییییلی بهشتی.عاشقشم