شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی آرزوهام

بودنت حال زندگيمو و خوب میکنه

1395/4/22 1:39
106 بازدید
اشتراک گذاری

در من کسی باز یاد تو افتاد.

یاد تویی که ندیدمت هرگز.....

تویی که درست وسط رویاهام ، روی هلال ماه نشستی و دامن چین دار و قرمزت از گوشه ی ماه آویزون شده......

تویی که داری لبخند میزنی و من از این سوی کهکشان دلتنگت میشم.....

از اینجاکه هستم تا اونجا که هستی وجب به وجب دلتنگم.

 دلتنگ تویی که هرروز دوست داشتنت و تکرار میکنم و دوست داشتنت حتی تو لحظه های نبودنت همدم لحظه هامه!

تویی که هرشب و هر شب آرزو میکنم تو رو....

تویی که از نبودنت اینهمه بی تابم،  که از هجوم خیالت هرشب نمیبرد خوابم....

کوچک رویایی من، فکر میکنم تو انقدر مهربونی و شیرین که توپ های کوچیک بازی، عروسک های موطلایی و همه ی شعرهای کودکانه از نبودنت رنج میبرند.و چطور میشه من بی تو دلم نگیره؟

تو که تصور انعکاس لهجه شیرین بچه گونه ات هر لحظه زیر سقف آرزوهام میپیچه.عزیز ترین من بدون تو همونی که بودنت حال زندگیمو و خوب میکنه، دنیای من لمس خنده هاته.....

خدایا خنده هاشو به من هدیه کن 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان فهیمه
22 تیر 95 9:49
آمین احساسات زیبا امیدوارم خیلی زود به آرزوهای قشنگت برسی منم خیلی دلتنگ آریامم...
مامان کوچولوی آیندت
پاسخ
ممنون همچنین شما
محجوب بانو
24 تیر 95 3:52
فاطمه نورا چه اسم قشنگی اسم عروسک من فاطمه زهراست خوشحال میشیم پیشمون بیایید
مامان کوچولوی آیندت
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا دخترتون همیشه سالم باشه و سایه تون بالاسرش. حتما میام پیش تون
❤ معصومه ❤
9 مرداد 95 23:26
ســـــــــــــــــــــــلام وب خیلییییییییییییییییییییی قشنگی دارین خوشحال میشم ب منم سر بزنین
سایه
14 مرداد 95 6:39
سلام مامانی گلم خوبی؟؟ پستتو خوندم ونظر گذاشتم و دوست دارم تو هم بیای چندتا مطلب آشپزی خوندم نظرتو بزاری حتمااااااااااااااااااااااااااا راستی من پیشاپیش لینکت هم کردم اگه افتخار لینک کردن دادی منو با عنوان, "" طلابانو-جذاب ترین های آشپزی برای مامان ها"" لینکم کن گلم منتظرتم