شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی آرزوهام

عطر تو پیچید....

1395/3/21 20:04
123 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمہ نورا

تو شبیه خاطرات کودکیم شیرینی و دست نیافتنی....

از بس تو خاطرم بودی ، خاطرت عادت شده برام....

خاطر با تو بودن و دوست دارم آفتابگردونم

برای اینهمه عشقی که دارم به تو ، قلبم کافی نیست.

من با تک تک ذرات وجودم تو رو دوست دارم یاس بهشتیم.

شیرین ترین سیب  روی بلندترین شاخه درختای بهشتی، دوباره عطرت پیچیده حوالی زمین......من به خودم قول دادم فقط لحظه ای که سرشار میشم از حس عطرت ، رویا بافته هامو برات بنویسم.....

عطر تو پیچید.....دلم ریخت.....کجایی....کجا؟

دوستت دارم شیرین عسل.....

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

عاطفـه
23 خرداد 95 19:22
خوشحال میشم به وب منم بیاین و نظر بزارین
مامان کوچولوی آیندت
پاسخ
اومدم دوست نی نی وبلاگی
عاطفـه
24 خرداد 95 12:14
خیلی خیلی ممنون (: