شروع وبلاگشروع وبلاگ، تا این لحظه: 8 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

کوچولوی آرزوهام

گل صورتی من

1394/9/10 12:20
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .....

 نمی دونم چی باید بگم. و از کجا باید شروع کنم

خب من عاشق نی نی ام.

من همیشه فکر می کنم همه ی دخترها از روزی که متولد میشن، ذاتاً یه حس مادرانه در وجودشون نهفته ست...

همه ی دخترها با همین حس عجین شده در قلبشون زندگی می کنن...با همین حس بزرگ میشن ....و این حس درونی دیر یا زود به عشقی عمیق تبدیل ميشه

همه ی دختر بچه ها عاشق عروسکن....اما عروسک ها در چشم اونها فرزندان واقعی شون هستن...اونا از بچگی مامان بودن رو تجربه میکنن....

تو دنیا هیچ عشقی بی دلیل نیست غیر از عشق مامان و نی نی !

عشقی که حتی تو روزهایی که نی نی نیست ، عمیقاً احساس میشه....

شاید وبلاگ نفسم متفاوت ترین وبلاگ نی نی وبلاگی باشه.....چون هنوز نه خودش هست نه باباش.....

فقط مامانش هست......مامانی که گاهی بین احساسات دخترانه و مادرانه اش پرسه میزنه.....و هیچ وقت نمیتونه عشقی رو که خدا تو وجودش قرار داده نادیده بگیره....

نمی دونم تو چه روزی از زندگیم فرشته ی شهر آرزوهام زمینی میشه.....اما من از همین الان دوسش دارم و برای روزهای بودنش یه عالمه منتظرم....

و حالا دیگه مامان مونس واسه فرشته کوچولوش می نویسه و باهاش حرف میزنه 

جانان مونس تنهایی مامان..

               

                      به وبلاگ گل صورتی من خوش اومدین.

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

قندعسل
10 آذر 94 15:13
سلام دوست عزیز برای اولین بار با اولین برند ایرانی تولیدکننده ملزومات اتاق کودک قند عسل(فرش،لوستر،استیکربرجسته چوبی و...) در خدمت هستیم خوشحال میشم از پیج ما در اینستا دیدن فرمایید@GHANDEASALL یا برای دریافت ازاطلاعات بیشتر با شماره 09167103504 تماس بگیرید در خدمتنان هستم
parisa
11 آذر 94 14:04
اورانوس
11 آذر 94 14:27
چه حس عجیبي ...درکت ميکنم
ثمره
29 آذر 94 1:11
سلام مونس جان،با اجازتون نوشته هاتون خوندم ،و متوجه شدم شما هم منتظر فرشته ی از سوی خدا هستید،خوشحال میشم با هم درارتباط باشیم واز تجربیات همدیگر استفاده کنیم...منتظرتون هستم ان شالله به تمام آرزوهای قشنگتون برسید
مامان کوچولوی آیندت
پاسخ
سلام عزیرم.خوشحال شدم که به وبم سرزدید.امیدوارم دوستای خوبی باشیم
مامان سعیده
12 بهمن 94 10:23
چقدر جالب چه مادرانه های عمیقی واسه یه دختر